kaportabletta.blog.hu

A candidabetegség kapcsán találkoztam a kaportablettával,amely szedése során jelentősen lejjeb ment magas cukorszintem-folyamatos szedésével tartom is 6.5 alatt!Meg szeretném osztani sorstársaimmal a különböző hatékony-és nálam nem hatékonynak bizonyult kezeléseket,táplálékkiegészitőket. véleményeket várok életmódról,és egészséges táplálkozásról!

Friss topikok

  • klári34: Korunk egyik legelterjedtebb betegsége a candida betegség.A kaportabletta segít ez elleni küzdelem... (2010.06.07. 22:18) kaportabletta,és a cukorszint
  • laci1985: Tavaly óta szedjük feleségem és én a kaportablettát. Ez az egyetlen ami segített levinni a cukrunk... (2010.04.30. 18:12) kaportabletta,és a cukorszint
  • életmódváltás: Sokféle ajánlott készítményt próbáltam már ki magas cukorszintemre,de egyedül a kaportabletta vált... (2010.04.30. 17:45)

Linkblog

Archívum

2009.08.14. 17:17 bogar1982

Nagymamám fedezte fel a kaportablettát,mert nagyon félt,hogy olyan magas lesz a cukorszintje,hogy inzulinoznia kell magát.Többféle gyógyterméket kipróbált,sorolhatnám.Ez az úgynevezett Márkus-féle kaportabletta javított a cukorszintjén,és azóta nem idegeskedik miatta...de azóta rendszeresen szedi,napi 3-szor.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kapotabletta.blog.hu/api/trackback/id/tr21309654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gari1983 2010.04.30. 17:43:38

Édesanyámnak is nagyon bevált a kaportabletta,megnyugtatóan levitte a cukorszintjét, és mivel nekem is magas a cukrom- azt mondják ez öröklődik általában - én is elkezdtem most szedni.már mérhető is a hatása!

életmódváltás 2010.04.30. 17:45:07

Sokféle ajánlott készítményt próbáltam már ki magas cukorszintemre,de egyedül a kaportabletta vált be.A gyógyszertárakban Márkus-féle kaportabletta néven kapjátok meg,ha érdekel Titeket!
süti beállítások módosítása